Ibsen Posted January 31, 2004 Report Posted January 31, 2004 Har funderat på när jag ska mönstra ett bra tag nu, jag har fått papperen med alla sjukdommar man ska fylla i (om man har några sådana), och har sen begärt uppskjuten mönstring p.g.a att skolgången avslutas i juni 2006. Nämnas kanske bör att jag fyller år 20/12, dvs 4 dar från julafton vilket också var skälet till uppskjuten mönstring. Nu undrar jag om någon vet på ett ungefär när jag ska mönstra. Har frågat en del, men inte fått mer än luddiga svar (nästa år tror jag...) osv. Väldigt tacksam för svar. /Tomas Ibsen Quote
undass Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Har du varit i kontakt med Pliktverket? Jag tror nämligen att de är de enda som kan ge ett vettigt svar på din fråga. Quote
Ibsen Posted February 1, 2004 Author Report Posted February 1, 2004 Ringde en gång, men de hade gått hem för dagebn då...Jag slutar på så sjuka tider! Quote
Sillen Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Maila. Brukar iofs. ta några dagar att få svar, men du slipper hålla tider. Quote
Ibsen Posted February 2, 2004 Author Report Posted February 2, 2004 Hm... DET kan man ju också göra... Mailadress? Quote
Ibsen Posted February 2, 2004 Author Report Posted February 2, 2004 Tack! Du har sparat mig en hel lektion! Quote
Recommended Posts