Tagemark Posted January 27, 2004 Report Posted January 27, 2004 Imorgon 0650 avgår bussen från Kalmar central för att ta mig till regionskontoret i Kristianstad för att mönstra. Jag har länge sett fram imot detta och mina framtidsplaner är, dels att åka på utlands mission och dels läsa till YOF. Så jag hoppas det går bra, önska mig lycka till! Quote
Rebecca Posted January 27, 2004 Report Posted January 27, 2004 Lycka till! Ge 110% så ska du se att det blir bra! Mvh Rebecca Quote
Jarl Posted January 27, 2004 Report Posted January 27, 2004 Lycka till! Du kan gärna berätta hur det gick sen.. (Altid lika spännande) //Jalle Quote
zoom Posted January 27, 2004 Report Posted January 27, 2004 Lycka till! Det kommer säkert att gå bra ;) Quote
undass Posted January 27, 2004 Report Posted January 27, 2004 Lycka till! Var trevlig mot psykologen och säg att du har minst fem kompisar så ska det nog gå bra ;) Quote
Tagemark Posted January 28, 2004 Author Report Posted January 28, 2004 Ubåtsjaktmatros 15 månader, verkar kanon! Quote
undass Posted January 29, 2004 Report Posted January 29, 2004 Låter kul, vilken flottilj ska du in på? Quote
AK-47 Posted February 11, 2004 Report Posted February 11, 2004 (edited) Lycka till med mönstring tänkte det var onödigt och skappa en ny tråd för det så jag tänkte fråga på inskrvningslappen fick jag grupp (13e januari) A -Stridande befatning med hög rörlighet. Vad menar dom med "hög rörlighet" ? Som sagt sökte på insats själv...Hade kanske fått ambifie llr nått om jag inte sökte ditt.Att det var "lökigt" fick jag höra senare .. Fast inskrivningssförrätare sa att det fanns bara mekaniker och dylet kvar... Och en fråga till, fick en 7a hos psykologen,rätt bra. Men jag hörde att man får 2 betyg befällslämplighet och något med plikt? fick bara en som sagt Edited February 11, 2004 by AK-47 Quote
Johan ES Posted February 11, 2004 Report Posted February 11, 2004 Och en fråga till fick en 7a hos psykologen,rätt bra.Men jag hörde att man får 2 betyg befällslämplighet och något med plikt? fick bara en som sagt Uppnår man inte minst en 5 i betyg på inskrivningsprovet blir man inte bedömd utifrån lämplighet som befäl hos psykologen. /Johan ES Quote
Stefan_O Posted February 11, 2004 Report Posted February 11, 2004 Det är bara att köra hårt och prata lungt med psykologen.. själv var ja skit nervis innan psykologen..men när man väl kom in där så gick det hur bra som helst=) Quote
Tagemark Posted February 12, 2004 Author Report Posted February 12, 2004 Jo jag var också nervös som bara tusan innan psykologen, men det var ju som att prata med en kompis. ingra problem alls. Fick 9 och 9 där. Quote
Recommended Posts