ErikH Posted January 2, 2004 Report Share Posted January 2, 2004 Undrar om någon här har gjort / vet hur denna tjänsten är? Funderar nämligen på att byta till denna istället för min nuvarande tjänst, stridfordonsskytt/förare på p4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted January 2, 2004 Report Share Posted January 2, 2004 NEJ! NEJ! NEJ! Ett trafikledarbiträde sitter uppe i flygledartornet går runt i M/87 (nästan dagligen) får förvisso köra motorcykel. Men byt inte bort din nuvarande tjänst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted January 2, 2004 Report Share Posted January 2, 2004 (edited) Men byt inte bort din nuvarande tjänst! Det beror ju helt på vad han är intresserad av. Edited January 2, 2004 by Doyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted January 2, 2004 Report Share Posted January 2, 2004 (edited) Varför vill du byta tjänst? Edited January 2, 2004 by Tompa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted January 2, 2004 Report Share Posted January 2, 2004 Men byt inte bort din nuvarande tjänst! Det beror ju helt på vad han är intresserad av. Ja naturligtvis. Ville bara ge ett tips i all välmening, efter egna erfarenheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikH Posted January 2, 2004 Author Report Share Posted January 2, 2004 Om man ser på de civila meriterna som Trafikledarbiträdet får så tyckte jag det var attraktivt Dessutom vill jag gärna vara på flygvapnet, fast om det bara är att sitta cid en dator så e de nog inge.. ingen som har gjort och vet lite mer om hur tjänsten är? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted January 2, 2004 Report Share Posted January 2, 2004 Du blir hjälpreda åt trafikledaren och får sitta och sammanställa metar o tafar... (generaliserat) Funderar du på trafikledare sen så...go ahead! Vill du bli pilot? sök en befälstjänst istället! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts