Jump to content

Somalia


CarlT

Recommended Posts

CarlT:

 

Rangers har ju i det närmaste autentiska kläder.

 

Delta väljer ju själv vad de vill ha i stor utsträckning. Och att då filmproducenterna väljer att köpa in sakerna från världens största leverantör av taktisk nylon (räknar inte med de som har feta kontrakt med armén) istället för att springa runt på loppmarknader för att försöka hitta en setup som någon använde i somalia är väl inte så konstigt? Du klarar ju uppenbarligen inte att se skillnad ändå.

Edited by fuzzie
Link to comment
Share on other sites

Tycker det är ganska intressant att en film (som visserligen är gjord främst i kommersielt syfte)) som ska vara "verklig" inte äns har fått utrustningen rätt.  :huh:

Jamen de sa ju att de fick ta den utrustning som kom narmast; de hade folk pa produktionsteamet som kunde saga "Ja, det dar liknar det vi hade" o s v, sa man kan val formoda att det ar sa nara det gar?

Link to comment
Share on other sites

CarlT: Du bara vägrar förstå va? Jag syftade inte på att du var dum i huvudet eller att jag var bättre på att se vad det var för gear.

 

Du börjar med att fråga vad de hade för gear i filmen...

 

Jag svarar ganska detaljerat...

 

Sedan frågar du igen

 

Jag svarar igen

 

Du säger att de gjort fel i filmen eftersom det inte är samma saker som användes/fanns då.

 

Jag berättar att det inte finns någon anledning att försöka få tag på de sakerna som användes då eftersom inte ens MÖPar klarar se skillnad vid första anblick.

 

Sedan verkar du tro att jag idiotförklarar dej, vilket inte alls var min tanke. Hoppas det är utrett.

Link to comment
Share on other sites

CarlT: Du bara vägrar förstå va? Jag syftade inte på att du var dum i huvudet eller att jag var bättre på att se vad det var för gear.

 

Du börjar med att fråga vad de hade för gear i filmen...

 

Jag svarar ganska detaljerat...

 

Sedan frågar du igen

 

Jag svarar igen

 

Du säger att de gjort fel i filmen eftersom det inte är samma saker som användes/fanns då.

 

Jag berättar att det inte finns någon anledning att försöka få tag på de sakerna som användes då eftersom inte ens MÖPar klarar se skillnad vid första anblick.

 

Sedan verkar du tro att jag idiotförklarar dej, vilket inte alls var min tanke. Hoppas det är utrett.

???

 

:worthy: = Ironi

 

 

Geeez... Du ska nog inte äta så mycket socker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...