Jump to content

HALO till PC

Nestor

Recommended Posts

Posted

X| Lade märket till at världens mest försenade spel efter Duke Nukem Forever har kommit ut.

och min automatiska fråga... är det något att ha?

Posted

Har ej testat det, men sett det liras. Har svårt att tänka mig att det ska bli något bra av det. Det finns betydligt större o bättre spel att ägna tid o pengar åt.

Exempelvis förbleknar HALO vid sidan av Planetside.

Posted

Har börjat köra HALO på MP, och jag kan ju säga att det regerar! Älska jeepen B)

Posted

Har bara testat SP, men det är skoj att lyssna på vad dom små rymdmonstren skriker och pratar om när man pepprar dom! :((

Posted

Har spelat det en del MP, måste säga att jag tycker det funkar utmärkt, skön känsla på grejerna.

Det man skall komma ihåg när man kräver fräckare grafik o mer effekter är att detta kräver en bättre dator av användaren. Och ju bättre dator som krävs, desto färre kan spela spelet. Tycker HALO har en alldeles ypperlig balans i det avseendet!

Posted
Har ej testat det, men sett det liras. Har svårt att tänka mig att det ska bli något bra av det. Det finns betydligt större o bättre spel att ägna tid o pengar åt.

Exempelvis förbleknar HALO vid sidan av Planetside.

Men HALO kostar inte att köra online.....

(bortsett från uppkopplingen då)

Posted

Jag har det.

Det är skapligt faktiskt ... lite väl mycket science fiction över det bara...

Posted
Jag har det.

Det är skapligt faktiskt ... lite väl mycket science fiction över det bara...

Kanske är det ett spel som utspelas i framtiden?

men människornas vapen och fordon är det inte så mycket sci-fi över (om man jämnför andra spel i samma genre).

Det är inte rekomderat att köra det på gamla drivisar dock (jag och min geforce 3 Ti200 kände av det, ser fult ut och en del buggas)

Och ja, jag tycker det är något att ha, skön grafik, ypperligt ljud/musik och bra story, köpes till x-box om möjligt (co-op rockar).

Posted

Tror jag måste testa MP snart oxå!

Har kommit en bit i SP nu, börjar bli lite svårt nu..... :camo:

Posted

Jag kan bara säga att Halo är väldigt mycket bättre till X-box. Pc-verisionen har allt för höga krav på grafikkortet. Jag har ett G4 MX 128MB och det ser ur som skit. Blurriga texturer, inga skotthål, få detaljer.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...