Oobi Posted October 12, 2003 Report Posted October 12, 2003 Hej. Jag har preliminärt blivit uttagen till stabsplutonchef (ld600) men har ej hittat någon information om denna tjänsten förutom det som står på www.lumpen.nu , är det någon som vet något om den eller som själv har genomfört den? Quote
Oobi Posted October 21, 2003 Author Report Posted October 21, 2003 BUMP Är det verkligen INGEN som vet något? Quote
SNAFU Posted October 21, 2003 Report Posted October 21, 2003 Skulle tippa att du blir plutonchef på en stab! (ledsen, öppet mål ) Allvarligt talat så skulle jag inte ta så seriöst på det som står på lumpen.nu, eftersom de kallar fbassäk för närskydd och säger att jägarsoldat ännu inte finns... Ring förbandet och fråga istället! //SNAFU Quote
Freedan Posted October 21, 2003 Report Posted October 21, 2003 (edited) En polare till mig ska vara samma befattning på revinge. Hmmm.....låter administrativt iaf Edited October 21, 2003 by Freedan Quote
Guest Dedicated Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 Oobi, PM-a Facit här på forumet, han muckade nyligen från en liknande befattning på Revingehed. Han vet säkert. Quote
Oobi Posted October 24, 2003 Author Report Posted October 24, 2003 SNAFU: haha ja, den kommentaren förtjänade jag ;) Freedan: Jo, låter lite administrativt, är inte lika vapenkåt som många av mina kompisar är (har tävlat i pistol och gevärsskytte ett flertal år nu) så det är ingen större förlust. P-O Fyhr: tack för tipset, ska jag göra. Quote
Recommended Posts