Jump to content

Vart är Usama Bin Laden?

150 members have voted

1. 1. Vart är Usama Bin Laden?

• Afghanistan
      17
    • Pakistan
      43
    • Iraq
      5
    • Saudia Arabien
      9
    • Iran
      5
    • Israel
      2
    • U.A.E.
      1
    • Död
      35
    • Annat (Skriv vart isf)
      10

Recommended Posts

OM han är så dum att han gömer sig i koppargruvan så kommer jag, Löjtnat Micke, bröderna Örnberg, Dahlin,Lennart, och Fänrik Nicklas och det andra hårdingarna i Spetzmas att under gärdebylåtens juva toner hämta upp Usama och tvinga honom att äta falukorv.

Till Informatör:

Det var det dummaste jag hört på mycket lange! Så du vill att han ska ställa till mer ofog för USA? Kanske spränga min ettåriga dotter i småbitar, eller nåt annat kul, bara för att näpsa "idioten till president"? Fy tusan vilken brist på medkänsla, förstår du inte att detta "ofog" bara skulle kosta ännu fler oskyldiga liv, amerikaners såväl som andras? Bara en som sitter säkert i Sverige skulle få för sig sådant dravel!

Thomas Gerle, Corporal, USMC

Informatör: Det var fan ett av de dummaste påståenden jag någonsin hört. Jag hoppas att du skojar. Jag tycker själv att USA har spårat ur utrikespolitiskt men att tycka att Usama skulle vara nån lösning är ju fan inte riktigt XXXX.

:withstupid

För min del så anser jag att det vore bästa om han aldrig hittades, ännu bättre om han ställde till med ännu mer ofog gentemot USA. På så vis blev han en symbol för USA:s fullständigt misslyckade utrikespolitik under deras idiot till president.

Helt enastående LD.....

Du startar små bränder lite varstans..Sen när det

hettar till så sticker du.....Värför?

Stå för det du skriver istället LD

Om det där som du skriver här är din(riktiga) åsikt vill nog

jag och andra gärna höra vad du menar? ?

• 2 weeks later...
Till Informatör:

Det var det dummaste jag hört på mycket lange! Så du vill att han ska ställa till mer ofog för USA? Kanske spränga min ettåriga dotter i småbitar, eller nåt annat kul, bara för att näpsa "idioten till president"? Fy tusan vilken brist på medkänsla, förstår du inte att detta "ofog" bara skulle kosta ännu fler oskyldiga liv, amerikaners såväl som andras? Bara en som sitter säkert i Sverige skulle få för sig sådant dravel!

Thomas Gerle, Corporal, USMC

Håller med helt.

• 4 weeks later...
För min del så anser jag att det vore bästa om han aldrig hittades, ännu bättre om han ställde till med ännu mer ofog gentemot USA. På så vis blev han en symbol för USA:s fullständigt misslyckade utrikespolitik under deras idiot till president.

Så du tycker det är bra att han dödat tusentals oskyldiga.....du måste vara helt pantad.

Rätt modig kille annars...Osama Bin Laden...upmanade sina soldater att slåss till sista man, men tog sin stab och stack.

Hoppas de plockar honom och avrättar honom i elektriska stolen...Live i CNN.

På sätt och vis tror jag USA mådde bra av att få känna på hur det känns att bli utsatt för sådana saker, när någon från ett främmande land kommer och förstör och dödar, och det fanns ingen möjlighet att komma undan. De har ju själva gjort så vid ett antal gånger, nu fick de känna på det själva. Så om man USA som land och bortser från alla oskyldiga individer så var det inte så hemskt i jänförelse med vad de själva gjort. Inte så konstigt att det finns personer som vill dem illa...

Men sen är det ju naturligtvis synd om de som dog eller hade anhöriga som dog, som inte på någotsätt haft med USAs utrikes politik att göra.

Bara så att ingen missförstår, jag säger inte att det var bra av Bin Laden att göra såhär, jag menar inte att på något sätt försvara vad han gjorde, det var fel, men det mesta som USA gjort är också fel.

Jag förstår inte alla som är emot USA, det är bra att någon stat kan vara tillräckligt stark och vara världspolis.

Vad händer om några år när Irak har kärnvapenkapcitet....vad händer då, skjuter de kärnvapen mot Israel....som då svarar med sina ca 100 kärnvapenstridspetsar.

Ibland måste man inse fakta....Saddam har satsat flera 100 Miljarder på massförstörelsevapen för ett enda syfte....att de ska användas...

USA har satsat tiotusentals Miljarder på massförstörelevapen för terrorbalans.... ,O

Edited by jonte72