Bulldozer Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Gillar tygmärken med militär anknytning . Någon som vet någon bra sida på nätet med BILDER på sådant?
Guest Lt. payne Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Lite OT. @Gotcha, postade märket imorse.
EOD Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Militärlagret, de har metall- och tygmärken från sverige, usa och u.s.s.r och lite annat ställen. EOD
Gotcha Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Lite OT. @Gotcha, postade märket imorse. Ofasen! Ska bli intressant. Är min herre intresserad av ett stycke tvättäkta treudd? Har tyvärr inte så mycket att trade'a med.. 8|
Guest Lt. payne Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Lite OT. @Gotcha, postade märket imorse. Ofasen! Ska bli intressant. Är min herre intresserad av ett stycke tvättäkta treudd? Har tyvärr inte så mycket att trade'a med.. 8| Gärna det! Jag har ett märke med en dödskalle/treudd på där det står: "Fanatiska första." Bara så att det inteblir en dublett.
Livhusaren Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 ja lite av dom märkerna hade man ju där..hehe Men att ge 600:- för Gränsjägarnas baskeremblem NOPP!! Fick på posten igår nya Sweden bågen vad skall man säga ungefär som KJ bågen fast den är blå och har guldtråd i Sweden..mycket fin får jag säga. //Livhusaren
Forumsledning henke Posted August 27, 2003 Forumsledning Report Posted August 27, 2003 Bulldozer, du har väl inte missat att köpa SoldF.com eget märke?
SISU Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 Det finns ett ställe på Hallandsåsen öster om Båstad som heter TOP GUN dom har en jävla massa mil märken mest US.. Helt klart värt ett besök om man gillar mil märken o andra mil prylar.
Amfibieslusken Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 Jag hade gärna bytt märke med någon. Men jag har bara ett märke att erbjuda, och det är ett cirkelformat rött märke som jag haft som avatar här. En grön inre ring med Thorleif i gult i mitteln. Runt den gröna ringen står: Amfibiebataljonen Karlskrona. Köpt i markan på Kungsholmen, dvs det finns inga kvar att få tag i. Någon som vill ha? Dvs byta mot andra märken. PM:a mig i så fall.
Livhusaren Posted August 28, 2003 Report Posted August 28, 2003 *Bulldozer* Själv väntar jag på mina märken från K3 där jag skulle få dubbel uppsättning ...
emcom Posted August 30, 2003 Report Posted August 30, 2003 Någon som vet var man kan få tag i ett "Granen"-märke?? Fick bara ett efter övningen och skulle vilja ha ett per uniform.
SISU Posted August 31, 2003 Report Posted August 31, 2003 Någon som vet var man kan få tag i ett "Granen"-märke??Fick bara ett efter övningen och skulle vilja ha ett per uniform. Militaryshop.se har granen (69:-tror ja att de kostade) Eller böna o be på förådet.....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.