JohnDoe Posted August 24, 2003 Report Posted August 24, 2003 Jag lyfter upp mitt inlägg från Markan ang keyholders och SoldF-shopen Markan Jag tycker det skulle vara ett utmärkt exempel på varor i Soldf-shopen Lev väl John Quote
JTS Posted August 24, 2003 Report Posted August 24, 2003 (Nej, har inte sökt efter en gammal topic på ämnet) Den där keyholdern som den unge mannen har på bilden verkar ju ruskigt tuff. Nån som har sett sådana någonstans? Jag förstår inte varför han har en civil nyckelhållare utanför uniformen? Det ser ju inte klokt ut. Quote
Lindeberg Posted January 16, 2004 Author Report Posted January 16, 2004 Kom hem ett brev idag från Pliktverket. Hoppades först åp en krigsplaceringsorder, men noterade att adressen var handskriven, och att kuvertet innehöll mer än papper Det var en biobiljett och en keyholder. Fick det som tack för min berättelse på lumpen.nu Lite småelegant, eller hur Quote
Pi PI Posted January 17, 2004 Report Posted January 17, 2004 Nu är jag på jakt efter ett nyckelband, någon som vet vart man kan få tag i ett med "Tre kronor" eller " Sverige" tryckt på? Liknande det här (som utgått) Jag har sökt på Google, men hittar bara Barbados, CocaCola, och Brage IK-tryck :( Tacksam för förslag John Beroende på var du finns så testa den lokala turistbyrån som troligen säljer onödiga saker med älgmotiv och diverse prylar med "Tre Kronor". Pi Quote
Recommended Posts