Smocken Posted August 13, 2003 Report Posted August 13, 2003 Detta ser riktigt lovande, ett "modernt" BF 1942 Hämta en teaser film här
softfeel Posted August 13, 2003 Report Posted August 13, 2003 Det verkar vara mycket likt DF-BHD. Den enda skillnade jag kunde se var att man i J-Ops har möjliget att styra fordonen. Då DF-BHD inte är, enligt mig, något dåligt ser jag fram början av 2004 då det släpps.
Tivaljör Posted August 13, 2003 Report Posted August 13, 2003 Kan man köra cooperativt denna gången så blir det en 10 poängare direkt! (Hur besviken var man inte då man insåg att man inte kunde köra "Irene" med polarna?)
Wolfsong Posted August 13, 2003 Report Posted August 13, 2003 Något visade detta i mitt forum för några dagar sedan. Hoppas de försöker komma tillabak till sin forna glans. NovaLogic har haft en förmåga att kvadda alla sina project de senaste 3-4 åren.
SWERT Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Joint Operations: Typhoon Rising är världens bästa spel, upp till 150 personer online. spelet utspelar sig i Indonesien nånstans. Det är ett Onlinespel ungefär som battlefield 1942/vietnam man kan köra lätta pansarfordon, bilar, helikoptrar, stridsbåtar, gummibåtar m.m. Utspelar sig i nutid och det går ut på att sammarbeta med andra personer. Rent taktiskt och Stridsmässigt är det väldigt realistiskt. Man kan tex vara SAS, Royal Marines, Indonesisk Spec Militär, Delta Force, SEALs, Green Berets, GIGN, Spetsnaz, Australiensiska SASR och många 100tals fler man kan även vara Rebel Forces vilka innefattar bland annat Indonesiks exMilitär, och Separatister. Inom varje sån gren finns ett 10-tal olika skins. Grafiken är jävligt bra (ursäkta språket) med tanke på att man kan vara upp till 150 pers på en server. KÖP DET 10 poäng av 10 möjliga får det av mig. jag har fasnat i Joint Ops träsket kolla gärna på www.jointopsthegame.com www.jointoperations.se funkar också Mvh// Joint Ops diggare
Gator Posted December 3, 2004 Report Posted December 3, 2004 Med risk för att göra mig till allmänt åtlöje (som om det skulle vara något nytt :P ), kan JO köras som singleplayer ? Slut från modemträsket. //G
SWERT Posted December 3, 2004 Report Posted December 3, 2004 Kan köras ett antal många Traingings missions som är som Single Player. Annars fins det co-op på multiplayer, det är också roligt om man gillar sånna grejer med uppdrag och sånt
SWERT Posted December 5, 2004 Report Posted December 5, 2004 Ingen som är sugen på att lira det?, Bara fråga ifall ni vill börja lira i klan.
n1cklas Posted December 5, 2004 Report Posted December 5, 2004 nejj...man spelar ju såklart BHD ... inte JO B)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.