null_pointer Posted February 1 Report Share Posted February 1 Hej, Jag skall inom kort rusta på inför GU-F och sedan utbildning till signalist i HV. Med andra ord är jag helt grön (no pun intended) på det militära och tänkte därför fiska efter lite goda råd inför mitt besök till förrådet. Jag har exempelvis funderat över storlek på kängor, är det tänkt att man skall ha plats för dubbla strumpor i kängorna? Finns det några andra typer av val mellan X eller Y som man kan tänkas behöva ta ställning till? Jag kommer säkert få bra hjälp i förrådet och oroar mig i onödan, men alla typer av tips uppskattas. Tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman1 Posted February 2 Report Share Posted February 2 Får du bara ett par kängor så bör du ha plats för extra strumpor så du inte fryser ihjäl. Annars ha lite koll på dina egna mått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts