Jump to content

Vart kan man köpa...?

Dahlberg

Recommended Posts

Kanon Dalberg! :alien::

Betygen är lite svåra att se. Kan du inte använda patroner som i vplnytt?!

Kan du inte trycka in vad URL-en är under namnet. Lägg gärna till en knapp som "lägg till i mina favoriter".

Annars så var den jävligt seriös, du har verkligen synat dem i sömmarna allihop. Good woork!

Tackar, tackar... Det är kul att saker man gör uppskattas...

Jag vill ha fler kommentarer och idéer om sidan... Jag vill även ha en del finurliga idéer på roliga betygsgrader. Jag hade ett tag flottans gradbeteckningar, ska jag sätta dit dom igen så att jag kan få kommentarer om dessa? Jag vill ju att betygen såklart ska vara militärbetonade...

Tackar, tackar... Det är kul att saker man gör uppskattas...

Jag vill ha fler kommentarer och idéer om sidan... Jag vill även ha en del finurliga idéer på roliga betygsgrader. Jag hade ett tag flottans gradbeteckningar, ska jag sätta dit dom igen så att jag kan få kommentarer om dessa? Jag vill ju att betygen såklart ska vara militärbetonade...

tomhylsor som 0 och en "skarp" som 1, förstår du vad jag menar?

Typ, "Svempas AK-shop får tre skarpa av fem möjliga..."

Eller nåt

/Forsberg

En dialog som kanske kommer att vara vanligare i framtiden...

Den oerfarne -Vart kan man köpa en cargo-fallskärm, en 90-hjälm och en pist88?

Den erfarne -Gå in på Dahlbergs länksida och hitta det Du söker!

:baskerKav:

Trevlig lista!

Lite tips:

Ange teckenstorleken i pixlar (px) istället, så slipper du storleksproblem hos dina besökare.

Använd style sheet (CSS) för hela sidan så slipper du ändra inställningarna på varje stycke.

Använd dreamweavers funktion (Behavior) för att kolla om dina Javascript funkar i alla webbläsare.

• Forumsledning

Ser bättre och bättre ut.

Ett par synpunkter dock;

1. Tabellen är för bred, "3D ramen räcker inte till och det blir "hål"

2. Den rosa-röda färgen gör sig inge bra

3. Topp-titeln har taggig text, måste ha fler färger i paletten och/eller använder med "anti alias" på texten. Använder du photoshop?

4. Topprubrikerna Nr, Nat Titel, etc, lägg det som en egen rad med bakgrundsbild och med vanlig text i HTML koden. Då justerar du enklare bredden på resp kolumn.

Det är en bra samling du har iaf.

Om du vill kan vi lägga den som en under sida på SoldF.com, men då vill jag pilla på designen så den stämmer bättre med övriga sidan.

Det verkar ju som att annat folk vet vad man pratar om, själv så är jag inte så jävla duktig på HTML-koder. Jag fattar inte så mycket av den hjälp jag får... Det som jag har på sidan har jag klippt och klistrat mig fram genom att kolla in andra sidor...

Det är ju meningen att alla ska kunna läsa sidan, och att den ska se bra ut på alla datorer oavsett upplösning, operativsystem och webläsare. Till alla dessa kriterier kan inte jag leva upp till med mina knapphändiga kunskaper.

@henke

Du får gärna göra om sidan så att den blir bra, och så att den kan förevigas på SoldF.com... Det är bara att meddela mej så skickar jag filerna!

Edited by Dahlberg