Rokare Posted June 2, 2003 Report Share Posted June 2, 2003 Goddag Tänkte köpa ett bluetooth kort/mojäng till min stationära PC, några tips? Ska jag ta ett kort eller en USB pryl? Ska mest ha den till att synka min mobil med outlook. GMY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted June 2, 2003 Report Share Posted June 2, 2003 Om du bara ska ha den för att synka mobilen, köp en serie-kabel och skicka den sparade 1000-lappen till mig. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted June 2, 2003 Author Report Share Posted June 2, 2003 Hallå eller, jag har en sån, men den är sönder. Sedan tillhör jag ju tyvärr den inom militären inte helt okända rasen Prylos Homosexus Maximus.... Så åter quelle carte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mgann Posted June 2, 2003 Report Share Posted June 2, 2003 Hallå eller, jag har en sån, men den är sönder.Sedan tillhör jag ju tyvärr den inom militären inte helt okända rasen Prylos Homosexus Maximus.... Så åter quelle carte? Eftersom du är av ovan nämda ras så är valet enkelt, köp en USB-variant. Den är enkel att installera och att använda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.