SteQve Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Hejsan! Fick när jag handlade lite saker från militaryshop för ett halvår sedan, med en katalog där jag hittade ett regnställ kallat "Rainman 3000" eller liknande. När jag ringde dem för att beställa så fick jag reda på att det aldrig funnits och aldrig kommer finnas. Jag tyckte dock att produkten var ypperlig. Så jag undrar om någon vet bra regnställ i M90 cammo för bra prislapp (ca 3000)? Annars antar jag att man kan låta någon sömmerska sy ett åt en. Men vart hittar man bra tyg? recon.se har bara småbitar av cordur heavy som jag tänkte skulle bli bra. Tips och ideer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Vet vilket ställ du menar. Konstigt att du fick svaret att det aldrig funnits och aldrig kommer att finnas, särskilt som jag har sett en hemvärnsman med det på sig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Bodin Posted June 24, 2003 Report Share Posted June 24, 2003 Rain Man M90 finns hos MP-SEC. http://www.mp-sec.com/produkter2.cgi?produ...=05-61&grupp=Mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts