Lindeberg Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Inhandlade idag en skedgaffelknivkonservbrytarekapsylöppnare på Rusta för överkomliga 29:- Ingen superkvalitet givetvis, men jag tror nog att den löser sin uppgift ändå. I utfällt läge, fodral för skedgaffelkniven att fästa i stridsbältet Ihopfällt läge för transport i fodral Längden på prylen är ca 10 cm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Man kan aldrig ha för få verktyg för att alltid kunna äta, jag kontrar med en "spork" i titan! Här: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiWe Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Skulle nog köra med sporken jag...använde aldrig kniv lr gaffel när jag låg inne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 2Sahrp vart hittar man ett dylikt matverktyg??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Börjar det inte bli prylgalet nu? När slutade sked-från-matsalen-i-benfickan att vara funkis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Finns alltid nån som anser att skeden från matsalen inte duger.... så vad kostar en spork? VILL HA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 2Sharp kom igen nu.. Folk är nyfikna!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Högerklicka på bilden och välj egenskaper så får ni fram adressen till stället som säljer sporken. eller klicka här: tripleaught design ett ställe med många häftiga prylar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Att jag inte tänkte på det.... 20snabba som åtgärd.... Givetvis har Kjellberg svar på det mesta.. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Shit, Kjellberg, jag tänkte ju hålla alla på halster för att specialimportera till ohyggliga priser.. Nä, inte då.. som sagt, www.tadgear.com köpköpköp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted June 1, 2003 Report Share Posted June 1, 2003 Finns alltid nån som anser att skeden från matsalen inte duger.... så vad kostar en spork? VILL HA! Glöm inte att kapa av handtaget så att den inte väger så mkt Jag tror att ni, mina herrar, har nått prylomania! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted June 1, 2003 Report Share Posted June 1, 2003 Finns alltid nån som anser att skeden från matsalen inte duger.... så vad kostar en spork? VILL HA! Glöm inte att kapa av handtaget så att den inte väger så mkt Jag tror att ni, mina herrar, har nått prylomania! ;) Titan är lätt! så då slipper man att kapa.. Jaa, vi har sett ljuset... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts