Dahlberg Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Kolla bara, holken, vilken enormt bra sida, en sån som man har längtat efter länge. Man kan följa en liten talgoxe-familj... så sött! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Äntligen! Det här har jag längtat efter länge! Näää, ta och sätt upp en kamera i en kasern nånstans i Sverige. Då snackar vi dokusåpa! Edit: Dahlberg, hur kommer det sig att du hade adressen till den sidan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Kolla bara, holken, vilken enormt bra sida, en sån som man har längtat efter länge. Man kan följa en liten talgoxe-familj... så sött! Hädare! Fåglar är fina!! Dessutom är det inte talgoxar i den utan Blåmesar. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Hädare! Fåglar är fina!! ICKE! Iaf inte måsar! Råkade ut för att ett hel divison måsar kom på att jag såg ut som Normandie och dom ville leka D-Day inatt. Tur att man han komma i skydd.... Vakten_F4 Måsar Ngn jägare (inte en :basker: utan en som bekämpar djur) som har koll på när/var/hur man får skjuta dom jävla skitfåglarna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Hädare! Fåglar är fina!! ICKE! Iaf inte måsar! Råkade ut för att ett hel divison måsar kom på att jag såg ut som Normandie och dom ville leka D-Day inatt. Tur att man han komma i skydd.... Vakten_F4 Måsar Ngn jägare (inte en :basker: utan en som bekämpar djur) som har koll på när/var/hur man får skjuta dom jävla skitfåglarna? Måsar är inte fåglar... de är flygande havsråttor. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ezaey Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Det här med dokuspår börjar gå för långt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Ve o fasa!!! Hur ska jag någonsin kunna slita mig ifrån detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 J-Star du behöver nog gå ut i skogen ett tag, fågeln ifråga är en talgoxe och inget annat Vad gjorde du egentligen på biologin den lektionen? Ställ dej i skamvrån pöjk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fosk Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 J-Star du behöver nog gå ut i skogen ett tag, fågeln ifråga är en talgoxe och inget annat Vad gjorde du egentligen på biologin den lektionen? Ställ dej i skamvrån pöjk I holken verkar det vara dåligt med fart så jag kan inte verifiera, men pippin på bilden ser precis ut som en blåmes. Dessutom står det blåmes på sidan Iofs vet man aldrig.. är det en dokusåpa så är det, rätt som det är kommer det väl en korp eller hackspett som joker och röstar ut en av mesarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Välkommen Fosk till forumet, du kan stå i skamvrån tillsammans med J-Star Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fosk Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Tackar tackar Är du helt säker på att det är en talgoxe? Röstar fortfarande för blåmes, men jag kan egentligen inte ett skvatt om fåglar. Talgoxe Blåmes Nåja, kanske inte så noga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 J-Star du behöver nog gå ut i skogen ett tag, fågeln ifråga är en talgoxe och inget annat Vad gjorde du egentligen på biologin den lektionen? Ställ dej i skamvrån pöjk Nog för att jag är förvirrad ibland... men den dag som jag inte kan se skillnad på en Talgoxe och en Blåmes, speciellt som det står skrivet klart och tydligt "Blåmes" på sidan i fråga(!), det är dagen jag ber någon putta mig utför ättestupan för då är jag för gaggig för att vilja leva. Men jag tror jag vet varför förvirring har uppstått. ;) Detta är holken längst upp i denna trå: http://www.lh.luth.se/hage/Biologi/holken/holken.html Den tillhör Luleå's tekniska högskola. Och i den bor ett par blåmesar och inget annat. Här är dock en annan holk: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,309104,00.html Den tillhör Aftonbladet... och i den holken bor det talgoxe. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bengtsson Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Tyst nu... de sover Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Ja nu har ju dokusåpansvärld kommit upp till en "högre" nivå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.