Jump to content

Holken

Dahlberg

Recommended Posts

Äntligen! Det här har jag längtat efter länge! :)

Näää, ta och sätt upp en kamera i en kasern nånstans i Sverige. Då snackar vi dokusåpa!

Edit: Dahlberg, hur kommer det sig att du hade adressen till den sidan?? :D

Guest J-Star
Kolla bara, holken, vilken enormt bra sida, en sån som man har längtat efter länge. Man kan följa en liten talgoxe-familj... så sött!  :)

arge.gif Hädare! Fåglar är fina!! arge.gif

Dessutom är det inte talgoxar i den utan Blåmesar. :D

/J

Hädare! Fåglar är fina!!

ICKE! Iaf inte måsar! Råkade ut för att ett hel divison måsar kom på att jag såg ut som Normandie och dom ville leka D-Day inatt. Tur att man han komma i skydd....

Vakten_F4 :D Måsar

Ngn jägare (inte en :basker: utan en som bekämpar djur) som har koll på när/var/hur man får skjuta dom jävla skitfåglarna?

Guest J-Star
Hädare! Fåglar är fina!!

ICKE! Iaf inte måsar! Råkade ut för att ett hel divison måsar kom på att jag såg ut som Normandie och dom ville leka D-Day inatt. Tur att man han komma i skydd....

Vakten_F4 :) Måsar

Ngn jägare (inte en :basker: utan en som bekämpar djur) som har koll på när/var/hur man får skjuta dom jävla skitfåglarna?

Måsar är inte fåglar... de är flygande havsråttor.

/J

J-Star du behöver nog gå ut i skogen ett tag, fågeln ifråga är en talgoxe och inget annat :)

Vad gjorde du egentligen på biologin den lektionen?

Ställ dej i skamvrån pöjk

I holken verkar det vara dåligt med fart så jag kan inte verifiera, men pippin

på bilden ser precis ut som en blåmes. Dessutom står det blåmes på sidan :((

Iofs vet man aldrig.. är det en dokusåpa så är det, rätt som det är kommer det

väl en korp eller hackspett som joker och röstar ut en av mesarna.

Guest J-Star
J-Star du behöver nog gå ut i skogen ett tag, fågeln ifråga är en talgoxe och inget annat :)

Vad gjorde du egentligen på biologin den lektionen?

Ställ dej i skamvrån pöjk

Nog för att jag är förvirrad ibland... men den dag som jag inte kan se skillnad på en Talgoxe och en Blåmes, speciellt som det står skrivet klart och tydligt "Blåmes" på sidan i fråga(!), det är dagen jag ber någon putta mig utför ättestupan för då är jag för gaggig för att vilja leva. :((

Men jag tror jag vet varför förvirring har uppstått. ;)

Detta är holken längst upp i denna trå: http://www.lh.luth.se/hage/Biologi/holken/holken.html

Den tillhör Luleå's tekniska högskola. Och i den bor ett par blåmesar och inget annat.

Här är dock en annan holk: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,309104,00.html

Den tillhör Aftonbladet... och i den holken bor det talgoxe. :((

/J

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...