RamboHenke Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 Har puppa i den personliga utrustningen och har svaga minnen av att för något år sedan läst någon tråd med förslag på extra utr. att ha till sin utrustning. Däribland posterna så skrev någon om en slana som passar bra att använda till puppan. Slanan i fråga om jag inte är helt fel ute skulle i detta fallet varigt en ihopfällbar reservdel till någon babyställning man kunde beställa hos någon leksaksaffär eller hur det nu var. Efter att ha spenderat pinsamt lång tid ute i skogen senast med att leta efter en slana i mörkret och bara producerat spröda torkade kvistar så började jag fundera på det jag tidigare läst. Jag gissade på att jag hade läst det här på forumet men inte hittat det här. Så nu undrar jag om någon sitter inne med en bra lösning på slana till puppan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dippo Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 (edited) Är med intresserad, lite ont om bra grenar ute på fjället. Edited September 19, 2012 by Dippo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkl Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 Jag använder en ihopfällbar tunn pinne som är till ungarnas lek tunnel, väger nästan inget och tar ingen platts heller. Dessa finns även till barn tällt och lek tällt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkl Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 Jag använder en ihopfällbar tunn pinne som är till ungarnas lek tunnel, väger nästan inget och tar ingen platts heller. Dessa finns även till barn tällt och lek tällt. dessa är väldigt böjliga och bra och finns på dom flesta leksaks affärer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RamboHenke Posted September 19, 2012 Author Report Share Posted September 19, 2012 Jag använder en ihopfällbar tunn pinne som är till ungarnas lek tunnel, väger nästan inget och tar ingen platts heller. Dessa finns även till barn tällt och lek tällt. dessa är väldigt böjliga och bra och finns på dom flesta leksaks affärer. Vad är det för längd på en sådan pinne, för att den ska passa bra till puppan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkl Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 Hm vete ej hur det kunde bli så när ja valde quote för att lägga till att,, dom pinnarna är väldigt lätta att böja och finns i dom flesta leksaks affärer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RamboHenke Posted September 19, 2012 Author Report Share Posted September 19, 2012 (edited) När jad editerar post'n så verkar det fungera med åäö. Hur lång bör en sån pinne vara för att den ska fungera bra med puppan? Edited September 19, 2012 by RamboHenke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts