falconF18 Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Hej Jag ska snart in och göra min GMU, och jag undrar om beeptestet man gör i början betyder mycket för den fortsatta utbildningen, alltså om hela utbildningen står eller faller med den? Eller är det bara ett "riktningsmedel" för att se vilka som behöver träna mer? Och finns det någon min gräns? Ytterst tacksam för svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Hej. Lugn, du kommer inte bli utsparkad om du inte lyckas särskilt bra på Beep testet första gången. Utan det blir ett riktvärde på din nuvarande fysiska status. Misslyckas du får du chansen igen vid ett senare tillfälle. Min gräns beror på vilken typ av tjänst. Men 8,8 brukar vara absoluta min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casca Rufus Longinus Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Har du en android telefon kan du ladda ner beep testet i en app för 15kr och sätta igång att öva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jigsaw Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Det är för att Kolla din fysiska status. Själv sänkte jag mina resultat efter utbildningen. men det beror ju på hur du kommer till utbildningen. Vissa är ju fotbollsspelare, andra träna några veckor innan bara. Själv höll jag på att träna på elitnivå i flera år så min fysisk status försämrades lite efter muck. Jag var van att banta i civila pga min sport. Men i det gröna passar man på att äta så mycket du kan när du har tid, man vet ju inte om du får mat eller inte nästa gång!! lycka till!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts