Gulo-Gulo Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Tänkte införskaffa nya kängor, men är inne på lite olika, bla Viking Hunter GTX. Är det någon som har erfarenhet av dessa eller andra Viking kängor? Hittade ingen annan tråd om Viking kängor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 (edited) Äger ett par av vintermodell som jag inte riktigt vet namnet på. Dom är smala i storlekarna för mig som 90kängan sitter bra på, dom är snorigt varma och passar sig bra på vintern med en extra sula i botten då dom inte isolerar jätteväl. Helt ok sömmar och snörena till just dom jag har kan vara bra att bytas ut. Ägt mina i 3-4 år nu och är skitnöjd. Edited August 28, 2011 by Berg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Kvalitén är inte helt hundra alla gånger. Farsa hade ett par med GTX som började läcka efter bara några månader, samtidigt som mina blitt grovt misshandlade och är fortfarande helt underbara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts