Jump to content

Militärhögskolan Karlberg

Pte Falk

Recommended Posts

Finns det någon detaljerad karta över träningingsanläggningen på Karlberg?

Vad som finns, vart man startar, vart man går i mål.

Så, finns det någon god och tillfredsställande karta som man kanske kan få ut lite mer av sin träning :baskerFN:

Finns det någon detaljerad karta över träningingsanläggningen på Karlberg?

Vad som finns, vart man startar, vart man går i mål.

Så, finns det någon god och tillfredsställande karta som man kanske kan få ut lite mer av sin träning :baskerFN:

Hittade ingen karta, men på filmen har du på ett ungefär, (inte jag på filmen). Den såg likadan ut senast jag var där 2009. :)

Vart du startar kommer du förstå när du är där!

Det finns löpspår på området, har för mig att det finns kartor också, ett tag sen jag var där

Du vet inte om dessa kartor finns att få tag i? Eller är det karta i form av skylt som du associerar till?

Det finns en uppsättning kartor i form av en samling skyltar inne på området där det finns uppmärkt en mängd olika distanser man kan springa i parken. Denna samling finns vid vad som kallas "löparcentralen" som ligger mitt inne på området jämte gamla mässen, det som idag är biblioteket. Där finns även en digital klocka ifall någon har lagt märke till den och har som referenspunkt.

Ifall ni inte hittar dit så finns det översiktskartor vid ingångarna till Karlberg både ifall man kommer från Rörstrandsgatan/Vasastaden eller från Kungsholmen/Solna som pekar ut var den ligger ock även hinderbanan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...