Kornett Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 Hej! Är det någon som handlat av LA Police Gear senaste tiden? För några år sedan tänkte jag beställa lite, men frakten till Sverige var en bra bit över vad andra i USA debiterade. Dessutom skulle man ha kopia på mitt pass och en massa annat junk. Är det fortfarande lika dyrt och krånligt? Quote
Johan ES Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 Jag beställde nyligen en skjorta och ett par byxor från detta företag utan problem. Byxorna var fanns visserligen inte i lager men det kände jag till när jag beställde. Paketet är nu på väg till Sverige via mitt ombud i USA. Jag kan skriva någon rad här när det kommer fram. /Johan ES Quote
Kornett Posted May 25, 2010 Author Report Posted May 25, 2010 Ja, tacksam för det. De har en hel del bra saker som jag kan tänka mig köpa. Quote
coolhand Posted May 27, 2010 Report Posted May 27, 2010 Paketet är nu på väg till Sverige via mitt ombud i USA. /Johan ES Det ar just det som ar grejen... LAPG gillar INTE att skicka utomlands... Quote
Recommended Posts