Nattsork Posted April 10, 2003 Report Posted April 10, 2003 någon som vet vad jag borde få för grad efter 12 månader som signalmatros innom marienen? Quote
Leo Posted April 11, 2003 Report Posted April 11, 2003 någon som vet vad jag borde få för grad efter 12 månader som signalmatros innom marienen? Det borde stå i dina papper om du är F, GB eller PB, tror dock att det är en GB-tjänst, alltså så blir du furir efter muck. Om du är F så blir du menig Quote
Leo Posted April 11, 2003 Report Posted April 11, 2003 Och det är i Flottan du ska göra lumpen i, för att förtydliga det där med "marinen" ) Quote
Nattsork Posted April 11, 2003 Author Report Posted April 11, 2003 Och det är i Flottan du ska göra lumpen i, för att förtydliga det där med "marinen" )<!--emo&--><!--endemo--> vet inte riktigt vad .. men skulle tro att det är innom flottan... ska göra gsu i karlskrona och sedan ligga på amf4 i gbg Quote
Leo Posted April 11, 2003 Report Posted April 11, 2003 Jag vet inte om 18.ptrb.div är kvar i GBG men troligtvis så är det isf där eller ngn annan division du kommer att hamna på Quote
Nattsork Posted April 11, 2003 Author Report Posted April 11, 2003 Jag vet inte om 18.ptrb.div är kvar i GBG men troligtvis så är det isf där eller ngn annan division du kommer att hamna på i mina papper står det : utbildningsanordnare, enhet/skola: amf4 Enhet/kompani 33:E Bevbåt K-krona Quote
Recommended Posts