Guest Posted July 21, 2002 Report Share Posted July 21, 2002 Jag har aldrig fattat en sak, och det är hur så många kan uttrycka sin bestämda åsikter avseende saker och tings förhållanden när man egentligen inte har den blekaste aning om fakta. Ett kärt ämne är ju t ex hur hårda olika utbildningar är och för att ta reda på det så finns det alltså individer som ringer någon stackars mönstringsförrättare som på ett par papper har lite information som ATK, MTK eller FTK skickat ut för 10-15 år sedan (obs, detta är fakta, inte ironi) om vilka kravprofiler som finns, och med detta i handen ger sig in i olika debatter INNAN MAN ENS RYCKT IN? Detta måste, enligt min uppfattning, vara ett tecken på totalt brist på självinsikt och repsekt för andra människor = totalpatetiskt. Kan bara hålla med "förbandstypskamrat" Doyle från Flygbassäktopicen. Verkligheten lär verkligen slå sådana människor hårt i ansiktet... VET HUT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted July 21, 2002 Report Share Posted July 21, 2002 Instämmer med föregående talare, om någon anser att jag har "snackat runt" så ber jag om ursäkt, vad jag säger är vad mina vänner berättat och deras åsikter. Tyckte dock tråden om "Killar med ball jägarutbildning" var skojjig som faan ;) /edit: Dumma avatar.... Funka då! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted July 21, 2002 Report Share Posted July 21, 2002 att Toll Vad heter den tråden? Och vart finns den? ("Killar med ball jägarutbildning" alltså) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted July 21, 2002 Report Share Posted July 21, 2002 DEt var "Falska Jägarsoldater och dyligt!" tråden jag hade i åtanke. Diverse grabbar som skrutit om hur COOL tjänst dom haft/har, vissa ljög sig blå, andra överdrev sanslöst mycket mm . Finns på tredje sidan här på Luckan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts