Guest Leif Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 Hej Vad heter skjutställningen när man sjuter pistol? Jag vet att det finns en som heter weaver stand, men det finns en till som används ofta och är mer frontal... MVH Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leif Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 Skjuter menar jag.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibban Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 Hej Vad heter skjutställningen när man sjuter pistol? Jag vet att det finns en som heter weaver stand, men det finns en till som används ofta och är mer frontal... MVH Leif Isosceles är nog det du är ute efter. Både armar och ben formar liksidiga trianglar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiLeW Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Hej Vad heter skjutställningen när man sjuter pistol? Jag vet att det finns en som heter weaver stand, men det finns en till som används ofta och är mer frontal... MVH Leif Isosceles är nog det du är ute efter. Både armar och ben formar liksidiga trianglar. Eller kanske i alla fall likbenta. Man får annars stå så himla bredbent..... Och hyffsat bredaxlad skall man också vara..... /Mr B. Wisser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibban Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 Hej Vad heter skjutställningen när man sjuter pistol? Jag vet att det finns en som heter weaver stand, men det finns en till som används ofta och är mer frontal... MVH Leif Isosceles är nog det du är ute efter. Både armar och ben formar liksidiga trianglar. Eller kanske i alla fall likbenta. Man får annars stå så himla bredbent..... Och hyffsat bredaxlad skall man också vara..... /Mr B. Wisser Skönt att nån är vaken på forumet! Jag avsåg såklart skjutställningen för personer med icke-normativ kroppsbyggnad, där armarnas och benens längd är kortare i proportion till kroppen vilket medför att liksidiga trianglar lätt kan bildas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.