daedalus Posted March 22, 2003 Report Posted March 22, 2003 (edited) Jättetrevligt att folk engarerar sig, visst. Men jag blir lite orolig när jag ser fanor och banderoller som för tankarna tillbaka till sovjettiden, mitt ibland de uttvingade skolbarnen. Edited March 22, 2003 by daedalus Quote
daedalus Posted March 22, 2003 Report Posted March 22, 2003 Stavas det inte "Marlboro"? Marlborough är den nya skotska cigaretten, aged 24 years och sånt Quote
Delta Golf Posted March 22, 2003 Report Posted March 22, 2003 Jag är otroligt kritisk till US men samtidigt så sitter jag just nu iklädd en nike t-shirt! Jag anser att om man är så pass emot att man går med i ett demonstrationståg och därmed verkligen "tar handling", bör ma då göra detta fullt ut och avstå från allt som uppfattas som "amerikansk imperialismskit".Vilket är ganska mycket. Gillar inte USA så pass mycket att du går i tåget?Nehej, ge då fan i Donken! Som om en bula skulle käka kebab (har sett detta med egna ögon)... Men dom du påpekar så är ju många bara hangarounds också //DG Quote
Recommended Posts