Jump to content

KJ - inryckning?

Guest Aborig1n

Recommended Posts

Guest Aborig1n

Hålla ja

Har en liten fråga. Har förstått att nästa kull med kustjägare kommer rycka in i augusti 2009, men är det någon som vet när nästa inryckning äger rum?

Hade för mig att jag läst någonstans att det skedde med två års mellanrum, men stämmer det?

Vore ganska intressant att få veta, eftersom mina gymnasiestudier kommer avslutas precis då i sådana fall, till sommaren 2011. (Är född -92). På så sätt skulle jag kunna slippa studier/jobb däremellan.

Tack på förhand

Hålla ja

Har en liten fråga. Har förstått att nästa kull med kustjägare kommer rycka in i augusti 2009, men är det någon som vet när nästa inryckning äger rum?

Hade för mig att jag läst någonstans att det skedde med två års mellanrum, men stämmer det?

Vore ganska intressant att få veta, eftersom mina gymnasiestudier kommer avslutas precis då i sådana fall, till sommaren 2011. (Är född -92). På så sätt skulle jag kunna slippa studier/jobb däremellan.

Tack på förhand

Tror knappast det är bestämt än. Men du det är ju rätt långt kvar? Och hur menar du slippa studier/jobb?

Guest Aborig1n
På så sätt skulle jag kunna slippa studier/jobb däremellan.

Öhm...det vore skoj att höra en utveckling av detta resonemang.

Tror du att du kommer slippa jobb och studier på KJ-komp då?

:dribble:

Nej, det var inte så jag menade. :)

Jag menade att det skulle vara skönt att slippa ett år på högskola, alt. ett jobb, mellan gymnasiet och lumpen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...