PB-Grundlurad Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Hej, Skall på utbildning vecka 7 i halmstad (I SSS regi), vi är flera stycken i gruppen som är väldigt intresserade av att få springa en stridshinderbana då dessa möjligheter inte finns i Karlskrona. Någon som kan ge mig info om vem som håller i den, gärna telefonnummer till ansvarig person. Väldigt tacksam för svar! //PB Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdn Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Lv6 har en stridshinderbana. Mitt tips är att du kontaktar idrottsenheten i Halmstad garnison. Ring växeln och hör dig för. /mdn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kölsvinet Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Ursäkta min dumhet - men är det inte en vanlig hinderbana? /M Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdn Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Det är det säkert. Ursäkta min dumhet, men jag är flottist. /mdn Link to comment Share on other sites More sharing options...
PB-Grundlurad Posted January 27, 2008 Author Report Share Posted January 27, 2008 Någon som vet ifall det ens finns någon stridshinderbana i Halmstad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdn Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Lv6 har en hinderbana och den är permanent. /mdn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hank Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Det har funnits en stridshinderbana men den underhålls ej längre och är igenväxt och murken. Dock finns som tidigare sagt en "vanlig" militär hinderbana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
111 SSK BAT Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 Det fanns en riktig stridshinderbana runt gipen. Den låg mellan torkhallarna och skjutbanan. Sista gången den användes var sommaren 95 vad jag vet. Delar av den revs för någon ridtävling i slutet av sommaren 95 då en del hinder användes som fältävlanshinder. Därefter förföll den och växte igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PB-Grundlurad Posted February 10, 2008 Author Report Share Posted February 10, 2008 Bara en annan liten fråga, någon som kan ge en bra vägbeskrivning till FM-idrott från stora vakten i Halmstad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdn Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Bara en annan liten fråga, någon som kan ge en bra vägbeskrivning till FM-idrott från stora vakten i Halmstad? Fråga i vakten när du ändå är där. /mdn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.