Honken Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 Provade på lerduveskytte för inte så länge sedan och jag har fått upp ett intresse för skytte, både lerduveskytte och pistolskytte. Glodde runt lite på Svenska Skytteförbundets hemsida och så tittade jag på Pistolskytteförbundets hemsida, dock så gav de knapphändig information om vilka klubbar som fanns var. Så jag slänger ut frågan här: Vilka klubbar finns i trakterna av Trollhättan/Lidköping och/eller finns det sidor till deras föreningar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Google är din vän. www.thnskytte.se www.trollskytte.com www.rskytte.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honken Posted November 26, 2007 Author Report Share Posted November 26, 2007 Nja, Google tittade lite surt på mig innan ska jag få be att tala om Tack så mycket för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.