antonanton Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 Finns det någon sida att köpa det ifrån? Eller kanske någon skomakare i södra stockholm som har? Jag slökollade igenom den klistrade tråden med internetaffärer här ovanför men jag hittade inget intressant. Vore skönt att slippa smita från jobbet och krångla sig hela vägen till kungsängen nu med trängselskatt och sånt. tackar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 www.terrang.se har lite under kategorin "På fötterna" Men du verkar vilja ha något speciellt då du kör ut till kungsängen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonanton Posted August 5, 2007 Author Report Share Posted August 5, 2007 Okej sjysst ska titta där. Nja kungsängen var för att det är det närmaste regementet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 Beställ via kvartersmästaren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonanton Posted August 5, 2007 Author Report Share Posted August 5, 2007 Vem är det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 (edited) Vem är det? Ähh jag antog felaktigt att du är med i Hemvärnet..? När du har gjort lumpen och är med i hemvärnet så går det till som nedan ;) Fråga din gruppchef, plutonchef eller kompanichefen. Har man tur och kvm är en aktiv en så brukar det gå att få grejjerna till nästa övning/utbildning och liknande.. Samt du kan få tag i andra "förbrukningsvaror" exempelvis, första förband, CLP, skosnören osv.. Edited August 5, 2007 by tinhead Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonanton Posted August 5, 2007 Author Report Share Posted August 5, 2007 Hehe okej ska komma ihåg det! Tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonanton Posted August 5, 2007 Author Report Share Posted August 5, 2007 Nån som har ett utlåtande om meindl skofettet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dajo Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 Nån som har ett utlåtande om meindl skofettet? Riktigt bra... Det tar lång tid innan det torkar bara men kan man vänta får man bra glans och framför allt en riktigt bra ipregnering. Jag använder inget annat än Meindls svarta fett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts