Jump to content

FK01

APC-mannen

Recommended Posts

Sorry allihopa... Det fanns ju redan 2 (!) trådar som behandlade detta ämne... Men jag kollade inte innan jag skrev.

Men jag kan ju ta och ändra inriktning på en gång. Eftersom det finns flera på detta forum som tydligen befinner sig i USA, samt att jag tror att det finns flera globetrotters här, så undrar jag om någon provat att hyra/köpa/låna bil i USA och bila runt i ett par veckor eller så? Jag och frun har funderat på detta eftersom vi tror att vi skulle kunna tycka om en sån semester.

Jag skriver inte ner alla funderingar jag har nu, utan hoppas på att nån som vet nåt om detta hör av sig och att jag då kan ställa lite mer konkreta frågor.

Sådärja. Då har man kastat in en ansökan som "Flygbassäksoldat"

Gött  :ak:

Doyle, din gamle femtekolonnare, säljer du dig till flygvapnet? :)

Mycket trevligt om vi ses!!

Vad gör man inte för Kongo :)

//Doyle, Gun for hire :)

Men jag kan ju ta och ändra inriktning på en gång. Eftersom det finns flera på detta forum som tydligen befinner sig i USA, samt att jag tror att det finns flera globetrotters här, så undrar jag om någon provat att hyra/köpa/låna bil i USA och bila runt i ett par veckor eller så? Jag och frun har funderat på detta eftersom vi tror att vi skulle kunna tycka om en sån semester.

Tja, jag har bilat några gånger från New York till Los Angeles i lånad bil. Det finns en hel del att se på vägen faktiskt. Några viktiga måsten är Grand Canyon, Yellowstone, södra Kalifornien samt de olika öknarna. En annan fräsig sak är den där stora meteorkratern jag inte minns namnet på, men den ligger iaf i Arizonatrakten. Hör av dig om du har några frågor, jag finns på [email protected] :)

• 1 month later...

Väcker liv i tråden igen.

En del vakanser på FK01, tydligen inte populärt bland FV-off att åka söderut. Konstigt med så många sökande att det blir vakanser, jag misstänker dock att 90% av de sökande sökte till säkplutonen som nu inte kommer att åka...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...