mask Posted January 20, 2003 Report Posted January 20, 2003 Har fått kallelsen från amf1 nu! Rycker in som amf pb maskintekniker, 23:e juni bär det av till Waxholm... trodde jag. Det visade sig att jag ska till Karlskrona för att göra min GSU. Blir väldigt konfunderad då andra amf pb:n jag talat med (både tekniker och vanliga pb:n) som fått sin kallelse ska till Waxholm för att göra sin GSU... varför blir jag skickad till Karlskrona? Quote
oz Posted January 25, 2003 Report Posted January 25, 2003 Oroa dig inte alltför mkt. Amf1 skickar ofta ner folk under utbildningen till Karlskrona. Anledningen är väl att det finns vissa faciliteter där som lämpar sig bättre för utb. Vill minnas att många av våra kockar och maskinare försvann ner dit ett tag. Quote
Tjorven Posted January 25, 2003 Report Posted January 25, 2003 Jag ska också till Karlskrona. Vad får det för konsekvenser för GSU:n? Slöare bara för att det är underhåll eller? Innebär detta att man inte kan byta tjänst? ;) Quote
mask Posted January 26, 2003 Author Report Posted January 26, 2003 OT: Har hört att man trots att man blivit tilldelad befattningen maskinteknikerPB är med i uttagningarna till min, robot, grk och båtchef. Stämmer detta?? Quote
Recommended Posts