Guest GustaFsson Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Funderar på att skaffa mig den ryggsäcken. Är det någon som använder den och kan ge ett omdöme?? //Jenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topper Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Hej, jag kan bara säga att jag tittade på den men valde Bergans Escape istället. Du får mer/fler varianter och ryggsäckar genom att välja Bergans. Det är den bästa ryggsäck jag haft och det är några som passerat över min rygg under mina 46 år. Använder varje vecka den lilla Escaperyggsäcken, har kompletterat med en flerbruksficka stor s¨å nu är den perfekt. Topper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vemtogmittnamn Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Jag är lite nyfiken över till vad du ska använda ryggsäcken. Har själv gjort den bittra erfarenheten att köpa en säck som jag inte använder pga att jag inte plockar med mig så mkt i det civila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted November 30, 2010 Report Share Posted November 30, 2010 Vad är det för skillnad på Para Ranger och Recon Pack, förutom några liter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 Tror att den ena har invändig ram och den andra har utvändig ram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts