Guest IP Soldat Johansson Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Tja är det okej att öva med grannbataljonen eller liknande?..jag har så gjort några gånger och för mig har det funkat bra...undrar nu vad ni andra tycker?.....man får ju lite mer övningstid på det viset...jag har ju haft turen att ha kompisar i andra kompanier och bataljoner och på så sätt har vi bjudit in varandra så att säga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Tja är det okej att öva med grannbataljonen eller liknande?..jag har så gjort några gånger och för mig har det funkat bra...undrar nu vad ni andra tycker?.....man får ju lite mer övningstid på det viset...jag har ju haft turen att ha kompisar i andra kompanier och bataljoner och på så sätt har vi bjudit in varandra så att säga Beror väl lite på ekonomin för bataljonen i fråga. Men generellt sett så är det ju bra för individen, och oftast bra för berörda chefer om de får mer folk som kan fylla upp eventuella luckor i grupper och plutoner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DXS Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 hejsan jag har gjort så mer än ett flertal gånger,de du ska se till är att det är ok med dina och den andra cheferna ,¨har för mig att det handlade om försäkringar osv..annars så tyckte dom att de var helt ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fu johansson Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 jag tycker det är skit bra att man kan göra det..då får man ju lite mer inblick vad dom andra gör Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts