Tompe Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Vi i Boden sprang ju garnisonsmilen idag. Fick själv 47 min. Det jag undrar nu är vad vinnarn fick för tid? Ingen av mina kompanjer visste det och hade inte tid att kolla upp det. Sedan undrar jag ochså vad den där låten hette på uppvärmningen. Hört den förut men kommer inte på namnet. Jag menar den som går ungefär så här. ``We in the army know, ohh, ohh, we in the army know osv. Tror ni fattar vilke låt jag menar. I denna tråden kan ni ju ta upp era tankar om milen ochså, hur ni tyckte det gick osv. Blev själv aningen missnöjd med tiden. Gick alldeles för långsamt i början på grund av trängseln. när jag väl kom till 5 km fick jag panik att det redan gått 26 min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Vi i Boden sprang ju garnisonsmilen idag. Fick själv 47 min. Det jag undrar nu är vad vinnarn fick för tid? Ingen av mina kompanjer visste det och hade inte tid att kolla upp det. Sedan undrar jag ochså vad den där låten hette på uppvärmningen. Hört den förut men kommer inte på namnet. Jag menar den som går ungefär så här. ``We in the army know, ohh, ohh, we in the army know osv. Tror ni fattar vilke låt jag menar. I denna tråden kan ni ju ta upp era tankar om milen ochså, hur ni tyckte det gick osv. Blev själv aningen missnöjd med tiden. Gick alldeles för långsamt i början på grund av trängseln. när jag väl kom till 5 km fick jag panik att det redan gått 26 min. På fråga 1 svarar jag http://www.i19.mil.se/index.php?lang=S&c=news&id=34059 På fråga 2 svarar jag Status Quo "In the army now" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompe Posted September 29, 2006 Author Report Share Posted September 29, 2006 Jahaja, där ser man. Ska kanske kolla I19 hemsida lite oftare. Tack så mycke för svaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.