karateka Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=V3ae2so7Yak...related&search= länk till en rysk film där man tydligen jämför t90 och abrams, hade varit kul att veta vad de säger. filmen är inte så lång (ca 5min) så en kort recension borde väl inte vara omöjligt......... Jag håller tummarna. med vänlig hälsning fredrk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Jag tror de säger att den där automatladdaren på T90 ser jävligt skranglig ut och att det är bättre med en laddare av kött och blod som M1 har och att den tanken således är MYCKET bättre... Med reservation för att min ryska är lite rostig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karateka Posted August 7, 2006 Author Report Share Posted August 7, 2006 det var allt jag kunde uppfatta också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 SKYDD!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts