Klinken Posted November 5, 2002 Report Posted November 5, 2002 HIttade en trevlig liten ordbok....som stundtals lockar till skratt! http://4mermarine.com/USMC/dictionary.html Fridens liljor // Fk Klinken
Guest Lord Good Posted November 5, 2002 Report Posted November 5, 2002 Hehe, ändrade genast min signatur
Knekt Posted November 6, 2002 Report Posted November 6, 2002 HIttade en trevlig liten ordbok....som stundtals lockar till skratt! Som gammal skärgårdsflottist värmer det, antar jag? ;)
Gator Posted January 25, 2006 Report Posted January 25, 2006 Necroposting här men... Jag söker US Marines Hymn i mp3-format. Fråga inte varför... Nedladdning är inte ett alternativ då jag sitter på modem hemma, och på jobbet...ja, ni vet...
Lockwed Posted January 25, 2006 Report Posted January 25, 2006 Necroposting här men...Jag söker US Marines Hymn i mp3-format. Fråga inte varför... Nedladdning är inte ett alternativ då jag sitter på modem hemma, och på jobbet...ja, ni vet... Köp soundtracket till fullmetall jacket, där finns usmc sången med.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.