Jump to content

Baseball

raulito

Recommended Posts

Mest på PS2, det brukar liksom bli svårt att skrapa ihop ett lag med spelare om man inte är med i en klubb (och även då, har jag märkt). Har en kompis som spelade i City Baseball, var med på en träning där en gång, men annars blir det mest hobbyspel om somrarna... Viasat sport har dock haft den goda vanan att visa Sunday Night Baseball på måndagkvällarna. Mumma! :)

Mest på PS2, det brukar liksom bli svårt att skrapa ihop ett lag med spelare om man inte är med i en klubb (och även då, har jag märkt). Har en kompis som spelade i City Baseball, var med på en träning där en gång, men annars blir det mest hobbyspel om somrarna... Viasat sport har dock haft den goda vanan att visa Sunday Night Baseball på måndagkvällarna. Mumma! :)

om det finns intresse så är du välkommen på våra träningar.

kolla på www.enskedebaseboll.com

Före detta spelar här!

6 säsonger i Ljusdal Strikes och 2 säsonger i City.

/Krook

Du var i city? Spelade du då möjligtvis tillsammans med "furiren med de blå glasögonen" (AKA C DK011)?

Före detta spelar här!

6 säsonger i Ljusdal Strikes och 2 säsonger i City.

/Krook

Du var i city? Spelade du då möjligtvis tillsammans med "furiren med de blå glasögonen" (AKA C DK011)?

Hmm, jag tror inte det. Det var säsongerna 97 och 98 som jag lirade där. I´m getting old, you know.

/Krook som fortfarande kan dra en schysst knuckle.

¨Har vart intresserad ett par gånger att börja med baseball. Men finns det tillräckligt många lag i vårt avlånga land så man kan ha en liga, (säger man så)? Och e det någon som vet ifall det finns några klubbar i gbg som lirar baseball`?

Ha d gött /sprak

kungsbacka spelar inte dom i gbg?

Kungsbacka spelar i Kungsbacka, något som även Gbg gjort då de inte haft en egen plan sedan deras jämnades för att bli rondell! :angry: Har dock dålig koll på Gbg nu, men Kungsbacka spelar åtminstone i Div 2 Södra där jag själv spelat sedan några år tillbaka. Dock inte för Kungsbacka utan ett mycket bättre lag. :P

• 2 weeks later...

Till föreldrar i stockholm

BASEBOLL-SKOLA vecka 32!

Killar och tjejer mellan 7-13 år kan då få pröva på sporten under lekfulla former. Det börjar 14.00 varje eftermiddag och slutar 17.00. Vi lånar ut handske, det enda du ska ha med dig är vattenflaska, fotbollsskor och gärna ett mellanmål också. Det kostar ingenting.

för mer info kolla in www.enskedebaseboll.com

hoppas jag inte bryter nån regel nu!

R

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...