BertilCesar Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 Nu sitter jag i planeringsstadiet igen för en ny vandring. Detta kommer med största sanolikhet ske omo du veckor. (måndag 5:e till onsdag 7:e) Än är det inte säkert vem eller vilka jag går med, är redan beredd på att gå själv. Försöker övertala min flickvän att följa med, men hon har aldrig vandrat så då blir det en "ha trevligt i det gröna" vandring. Jag har lärt mig en hel del sedan förra gången. Om Dock har jag inte haft tillräckligt med pengar för att köpa en mig en bättre sovsäck så jag kommer fortfarande köra min 0 C-gradiga. Streckan är inte heller den helt bestämd, kanske blir Sörmlandsleden igen fast åt andra hållet den här gången (dvs uppåt). Yes! nya tag som sagt. Här är förra vandringen: http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=18876&st=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 när skulle ni gå sade du? tror det vart lite krypterat där Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertilCesar Posted May 22, 2006 Author Report Share Posted May 22, 2006 Om två veckor, 5 - 7:e. såg nu att det blev lite rörigt i mitt inlägg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.