Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Jaha det här är det 200 inlägget som jag gjort på forumet sen jag blev medlem så jag tänkte ha en liten utvärdering av vad ni tycker att standarden varit om ni nu kommer ihåg alla jag skrivit men ni kan nog tminstone få ner ett par ord hoppas jag :D Har jag varit korrekt alla gånger??? Har mina inlägg bidragit med något?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Eftersom jag kommer ihåg ditt nick så tror jag nog att du har varit en ihärdig själ här Och eftersom jag inte kommer ihåg något jag har stört mig på (som en del inlägg av ickenämda medlemmar) så blir det stor guldstjärna :thumbs: Och eftersom jag inte är så militärkunnig så har man allt lärt sig en del av dina inlägg (har inget exempel nä) ;) Keep up the good work :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 hehehe när du var nyfödd så hade man ju redan gjort lumpen för flera år sedan :D Jag kan väl säga att jag gjort några felsteg (måste jag ha gjort) det största misstaget var väl att bli medlem på forumet eftersom det visade sej vara fruktansvärt och då menar jag det absolut värsta inom beroendeframkallningens historia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 ojoj....jag visste att du var äldre, men så gammal (läs vis ;) ) trodde jag inte att du var... kanske skulle ha kollat profilen... håller fullständigt med om att forumet skapar ett begär modell större. det är ju katastrof om man har missat någon dag.. nog om det, eftersom det redan har tagits upp i annan tråd :cool: hihi, nu är du uppe i 201 "Fänrikar är vi allihopa, Fänrikar är vi allihopa... " [har för mig att det finns ngn låt som det kan passa in i ] slut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.