Jump to content

Flickfotografen i intervju

wigurt

Recommended Posts

Haa Bingo är en dunderkille. En riktig hjälte :baskerHV:

I hop med linda Rosing?

Ja! Skönheten och odjuret!

,O

Jobbig tant som gjorde intervjun dock. Man kan ju riktigt känna fördommarna hagla ut ur skärmen.

haha jo jag vet men de är de som är de roliga...har du sett serien FC Z som går på ztv med glenn hysen? när dom va och skulle fotas av Bingo haha fan så roligt skrattade så jag fes :D

haha jo jag vet men de är de som är de roliga...har du sett serien FC Z som går på ztv med glenn hysen? när dom va och skulle fotas av Bingo haha fan så roligt skrattade så jag fes :banana

Jepp jag såg den. Otroligt kul med killen som var totalt emot tjejer som vek ut sig i tidningar. Han fick det ju att låta som att fotograferna klubbade ner tjejer på stan och släpade dem till studion och tvingade dem under hot att posa framför kameran :-(

haha jo jag vet men de är de som är de roliga...har du sett serien FC Z som går på ztv med glenn hysen? när dom va och skulle fotas av Bingo haha fan så roligt skrattade så jag fes :banana

Jepp jag såg den. Otroligt kul med killen som var totalt emot tjejer som vek ut sig i tidningar. Han fick det ju att låta som att fotograferna klubbade ner tjejer på stan och släpade dem till studion och tvingade dem under hot att posa framför kameran :-(

hehe jo jag vet de som va så kul haha

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...