Panzerfaust Posted August 19, 2005 Report Posted August 19, 2005 Jag skulle skämta och namnet bara slank ur mig. Det lät amerikanskt. Hursomhelst... Efteråt så kan jag inte få bort det från skallen. Jag assosierar det med något som har med militära grejer att göra. Men vet inte alls vad. Nån som kan hjälpa mig? Är det en film? Eller är det något annat? Legosoldat är det som sjunger i mitt huvud. Förmodligen en film... men isåfall vad? Nån som känner igen en "känd" person som kan tänkas heta/kallas Johnny Chicago? Har ingen aning om vart jag fått det ifrån... finns i mitt undermedvetna. Har sökt och sökt men bara funnit massa country sångare osv... Fick det direkt till nån slags legosoldat eller nåt. Därför jag tänkte om det va en film, eftersom det kanske inte finns så många kända sådana som man kommer ihåg sådär. Sökte här med ifall jag läst nåt här men kunde inte hitta här heller. Har jag drömt allt? Hjälp...
Adam Wilhelm Posted August 19, 2005 Report Posted August 19, 2005 Fanns en serietuffing som hette Johnny Hazard på 50-talet.
Panzerfaust Posted August 19, 2005 Author Report Posted August 19, 2005 Fanns en serietuffing som hette Johnny Hazard på 50-talet. <{POST_SNAPBACK}> Hmm... inget jag känner igen. Före min tid
Panzerfaust Posted August 19, 2005 Author Report Posted August 19, 2005 Det finns inget mer tillfredställande än när man själv lyckas. Här hitta jag sjääälv Lås, slänga spräng... gör vad ni vill
Adam Wilhelm Posted August 19, 2005 Report Posted August 19, 2005 Nej nej... nu ska vi diskutera Johnny Hazard!! Serien gick i X-9 en gång i tiden. Det finns inget mer tillfredställande än när man själv lyckas. <{POST_SNAPBACK}> Något du säger till flickvännen? :P
vixen Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Måste bara gratulera Adam till den underbara repliken. Given men ändå underhållande.. Skrattar gott just nu. precis vad jag behövde. Tack!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.