Thompson Posted December 10, 2004 Report Posted December 10, 2004 Någon som skall rycka in som Stridsvagns/fordonsplutonbefäl på I19 boden Januari 2006. eller om nu ändringarna för nya vpl systemt träder ikraft sommaren 2006. /Tommy Quote
Thompson Posted January 3, 2005 Author Report Posted January 3, 2005 Någon som placering på I19 Januari 2006?? I så fall som vad? //Tommy Quote
Thompson Posted January 31, 2005 Author Report Posted January 31, 2005 Fick ett underbart telefonsamtal idag. Det var från Pliktverket, han frågade vad jag skulle göra det närmsta året,.? Sedan frågade han mig om jag skulle bli glad om han placerade mig på GC700 Juli 2006, snacka om att jag sken som en sol efter att ha hört dessa vakra ord i mina öron hehe. Önskade mig GC600 först men den tjänsten togs bort så då blev det GC700 som min önska föll på och som trolleri får jag den tjänsten. Får papprena nån gång i veckan sa han =) WOHOO! Någon annan som fått sjänst Juli 2006 på I19??? //Tommy Quote
Thompson Posted January 31, 2005 Author Report Posted January 31, 2005 BLÅGUL kan du ändra titlen till Boden 2006 Tack på förhand. Fler mäniskor kan skriva då. //Tommy Quote
Karin Posted January 31, 2005 Report Posted January 31, 2005 BLÅGUL kan du ändra titlen till Boden 2006 Tack på förhand. Fler mäniskor kan skriva då. //Tommy Kanske rätta till alla stavfel i rubriken samtidigt? Annars tycker jag att trådar med bara en postare är ganska kul, intressanta diskussioner. Quote
Thompson Posted January 31, 2005 Author Report Posted January 31, 2005 BLÅGUL kan du ändra titlen till Boden 2006 Tack på förhand. Fler mäniskor kan skriva då. //Tommy Kanske rätta till alla stavfel i rubriken samtidigt? Annars tycker jag att trådar med bara en postare är ganska kul, intressanta diskussioner. Hehe, mycket kul karin. :P Rätta till stavfel i Rubriken också om BLÅGUL skulle kunna göra det. //Tommy Quote
Recommended Posts