Guest Posted September 4, 2002 Report Share Posted September 4, 2002 undrar om nån vet om nått HV komp. fått ut hjälm 90? å då inte nån insats plut. eller liknande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1314 Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 Ja! Västerås HV-krets har fått ut den och stridsbälte 304K, samt skyddsmask (inkl väska 90) och kroppsskyddet. Detta är fallet i det komp som jag känner till iaf. Har fått höra att det ska vara så i hela HV-kretsen. Rätta mig om jag har fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 I Stockholm har vi haft 90-hjälmen i ett par år i HV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 I gamla MKO har vi hjälm 90 och kroppskydd 90A till alla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Beredskaps komp/plut i Kalmar län har den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Ja! Västerås HV-krets har fått ut den och stridsbälte 304K, samt skyddsmask (inkl väska 90) och kroppsskyddet. Detta är fallet i det komp som jag känner till iaf. Har fått höra att det ska vara så i hela HV-kretsen. Rätta mig om jag har fel. hmmmm. knepigt att inte alla i västmanland fått ut den?! ska det inte va likvärdigt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Den finns nog för alla att hämta på förrådet, men man skall ju ta sig dit också och förrådensöppettider brukar inte stämma överens med vanligt förvärvsarbete. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts