Johan ES Posted October 7, 2004 Report Share Posted October 7, 2004 Min dator har fått för sig att den vill ladda hem en gigantisk uppdatering till Windows XP genom Windows update. Problemet är att jag inte har utrymme för denna uppdatering och nedladdning verkar inte gå att avbryta. Nedladdningen återupptas även om jag startar om datorn. Förslag på lösning frågas. /Johan ES Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted October 7, 2004 Report Share Posted October 7, 2004 Min dator har fått för sig att den vill ladda hem en gigantisk uppdatering till Windows XP genom Windows update. Problemet är att jag inte har utrymme för denna uppdatering och nedladdning verkar inte gå att avbryta. Nedladdningen återupptas även om jag startar om datorn. Förslag på lösning frågas. /Johan ES Ryck nätverkstråden och gör plats på hårddisken. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeb Posted October 7, 2004 Report Share Posted October 7, 2004 Öppna kontrollpanelen, system, automatiska uppdateringar och bocka av. starta om och jag tror att du slipper problemet. Gå ut på nätet och uppdatera "manuellt" istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUCK Posted October 7, 2004 Report Share Posted October 7, 2004 kryssa för rutan "hämta / installera ingenting automatiskt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan ES Posted October 8, 2004 Author Report Share Posted October 8, 2004 Tack för hjälpen! Nästa fråga, var placerar Windows de filer som laddas hem av Windows update i väntan på installation? /Johan ES Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.