Adam Wilhelm Posted September 1, 2002 Report Share Posted September 1, 2002 Jag har haft inbrott i min källare och min SRK har blivit stulen Jag som fick den i julklapp -93 av min mamma (mamma visste vad gossen behövde i Bosnien) Nu vet jag inte vad jag ska köpa...har känt på S1 och Fiskars M95 men så är det där med priset. Råd någon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted September 1, 2002 Report Share Posted September 1, 2002 Vilken prisklass? Typ av slida? Kydex, Cordura eller annat? SRK är ju bra varför inte en ny? Kolla här http://www.fallkniven.com/rea-50.htm ring o kolla vad dom har. Fällkniven 0921-54422 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted September 1, 2002 Report Share Posted September 1, 2002 Köpte en S1:a med Kydex för ca: 2 månader sen, har använt den en hel del, varit ute i norge å vandrat osv... Totalnöjd, klockrent med kydex, man vetatt den sitter på plats, sen förlänger det livslängden på kniven då man slipper garvsyra osv... //fairfax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts