Bad Karma Posted August 3, 2004 Report Posted August 3, 2004 Spana in filmerna på denna adressen. Orgie. http://www.sasrogues.bravepages.com/Downlo...ideo/video.html
Yxa Posted August 4, 2004 Report Posted August 4, 2004 Kollade videon för Kill House. Bogus! Tror inte SAS springer omkring skjutandes från höften med MP5:an medan man kastar vapnet fram och tillbaka a'la Hollywood Spray'n'Pray. Verkar som de enventuellt tagit intervjuer med SAS killar och sedan lagt till sin egen video till det.
oz Posted August 4, 2004 Report Posted August 4, 2004 Hmm... är ju inte så många av klippen som är autentiska. Många är ju från olika dokumentärer (The Soldiers Story t.ex). Det första klippet däremot bör ni dock kika lite extra på. Lägg speciellt märke till Kulspruta 58-hanteringen!
Bad Karma Posted August 4, 2004 Author Report Posted August 4, 2004 ja jag tycker att hanteringen av 58an e ganska märklig faktiskt. han har ju ett finfint stöd i form av en mur precis framför sig. ett klipp ni bör kika på är who dares wins. Fan vad det går undan när dom rensar rum i slutet. ser jävligt drillat ut
Torak Posted August 5, 2004 Report Posted August 5, 2004 Who Dares Wins var en bra film ocksa. Av alla SAS-filmer (daribland raknar jag fantasy-verket Bravo Two Zero) ar den nog den mest autentiska. Gillar utbildningen - rensning av tag, alltid skoj.
Stryder Posted August 12, 2004 Report Posted August 12, 2004 Får man fråga vilket program ni har för att se dessa filmer ??
Tivaljör Posted August 12, 2004 Report Posted August 12, 2004 Nästan överst på sidan: All these video files are in Real Player format, if you don't have it, you can download it for free from the link (Real One Player Gold)
Stryder Posted August 12, 2004 Report Posted August 12, 2004 Hmmm mitt observations sinne har nog försämrats sedan man kom ut i det civila mörkret
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.