tias Posted July 4, 2004 Report Posted July 4, 2004 Hejsan! Har precis suttit och kollat på lite olika insatsplutoners hemsidor..... har Hallandsgruppen ingen egen sådan.... Själv så är jag med i hv men har ej fått gå den där första kursen ännu.... men den kommer väl igång till hösten kanske. MVH tias
SISU Posted July 4, 2004 Report Posted July 4, 2004 Jag är medlem i Halmstads IP just nu så finns det ingen egen hemsida får oss tyvärr ingen data kunnig ..... Det ska gå en introduktions kurs i mitten av September ! Välkommen till insats plutonen i Halmstad ! SISU
tias Posted July 5, 2004 Author Report Posted July 5, 2004 Synd att ni inte hade någon hemsida..... men men det kanske kommer Sept låter bra men vad gör man på introduktions kursen.... hur länge pågår den. Är det många platser kvar i insatsplutonen i Halmstad...för dom ska väl inte va hur många som helst. MVH Mattias
SISU Posted July 5, 2004 Report Posted July 5, 2004 Jo det är synd men det kanske dyker upp ! Här kan du hitta lite info Hallands gruppen Vad jag vet så har vi ett par vakanser i vår pluton . Intro kursen varar 1 helg och innehåller lite sjv tjänst en hel del om AK4 an bla .
tias Posted July 5, 2004 Author Report Posted July 5, 2004 Har varit inne på hallandsgruppens hemsida några gånger...... men aldrig några balla bilder.... tyvärr..... Verkar vara lite svårt att få tag på folk till hv i halland... när jag var på introduktions kursen så va det bara jag och 3 till....... lite sunkigt tycker jag..... alla som gjort lumpen gillar väl att panga
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.