Jump to content

Fjolligt snus?

Lord

Recommended Posts

Det är så att jag tycker om att snusa Catch snuset med eucalyptus/Lakrits smak. Eftersom att man får nikotin kan man ju lika gärna ta det tillsamans med den godaste smaken.

Till saken hör den att folk kallar en fjolla för att man inte snusar General eller något annat slags snus...vad som helst utom just catch.

Nu bryr jag mig inte om vad folk tycker och tänker om mig men vet någon just varför man anses vara fjollig när man snusar detta snus?

/Lord

Lustigt med tanke på att min flickvän som röker har prövat det och säger att hon inte klarar av så mycket nikotin på en gång.

Röker också, och kan säga att snus är som att pissa i nilen jänfört med en fint packad pipa (röker pipa)

Röka överhuvudtaget tycker jag ger mer än snus...

Guest Old No.7

Fråga

Lades en tråd upp för att fråga om du är fjollig för att du snusar Catch :D

Må vara Markan OT men 0:):huh:

Guest Bengtsson

Håller med Smocken, Gbg Rapé är gott, bör testas. Smakar dessutom nästan lika bra som lös eller portion. ,O

QUOTE (Lord @ May 5 2004, 23:55 )

Lustigt med tanke på att min flickvän som röker har prövat det och säger att hon inte klarar av så mycket nikotin på en gång. 

Röker också, och kan säga att snus är som att pissa i nilen jänfört med en fint packad pipa (röker pipa)

De ligger nått i de du säger, fast endå så går inget upp mot en stor leffe snus (stor General).

Lungcancer för att ge ett exempel.

Jo tack, det vet jag. Har även sett ett fall av canser pga snus. Min kompis äldre bror dog av det. Det är även farligt att vara militär, ärligt talat så känns det lite som dubbelmoral när grönklädda män prtar om att nikton är dåligt och att man kan få canser av det, no shit sherlock. Åka pbv i liberia är väl knappast som att shoppa på avenyn om man säger så... Och jo, jag vet att det är dumt att röka, men det finns annat som är dummare. Kan försvara mig med att jag bara röker max en gång i veckan numera :D

Umgicks med en lungcanser sjuk dam ända in till döden, ingen trevlig syn. Därav så slutade jag röka, men fick "återfall". det värsta va sista veckorna, jag fick köpa sigg för hon kunde ju inte gå ut. Och tjejen va inte 18 då... Sista två veckorn så vill hon bara ha två - en askar åt gången istället för en limpa. Hon insåg att det va dumt att köpa en limpa om hun skulle dö i morgon :(

Catch är ett kärringsnus, snus ska inte lukta "gott" och smaka "gott", snus luktar manligt och smakar bra!

En riktig man provar snus och spottar ut det, kör in cigarren i käften igen och vandrar iväg med kliv långa som hus.

:camo:

Generlasnus för hela slanten!

Men vill man känna sig lite extra evil och kunna utöva fysisk aktivitet så funkar ju även dom här nya jätteportisarna.

Men catch... det e faktiskt lite fjolligt.

- lyssna inte på dom, dom är bara avundsjuka... :D :P

nä, catch är inte fjolligt, lite svagare än general och grov, so what!?

tvärtom är det definitivt inte fjolligt att våga fråga om det här på forumet!!

icke-catchsnusare --> :) <-- catchsnusare

jag--> :surprise:

(själv snusar jag rapé och general)

Eh snusa är fjolligt  ;) Det finns inget som går upp mot ett glas mörk rom och en välrullad cigarr.  B)

Speciellt när man står post eller övar patron ur va? :P

Eh snusa är fjolligt  ;) Det finns inget som går upp mot ett glas mörk rom och en välrullad cigarr.  B)

Speciellt när man står post eller övar patron ur va? :P

Japp, det ska ju vara rätt stämning ;)

Byt snus så jävla farligt är det inte att snusa lite starkare grejor.

gå tex över till Rapé.

och om du nån gång vill bli man så får du börja med lössnus

och vill du bil en riktig krigare så är det General som gäller :huh:

Nu bryr jag mig inte om vad folk tycker och tänker om mig men vet någon just varför man anses vara fjollig när man snusar detta snus?

Anledningen till att vissa män slår ner på allt

som kan betraktas som "omanligt"

är att de lider av mindervärdeskomlpex avseende

sexuell förmåga och/eller fysisk styrka och storlek.

För att kompensera för detta lägger man till med en

kompenserande (manlig) livsstil.

Så oavsett vilken tobak du nyttjar/inte nyttjar och även om

du skulle dricka paraplydrinkar iklädd rosa balettkjol och kanintofflor

så finns det ingen anledning att dina vanor ska påstås vara omanliga.

Dylika påståenden besvaras lämpligtvis med repliken:

-Det där säger du bara för att du lider av

självförnekelse över din sexuella otillräcklighet.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...