Dansken Posted March 14, 2004 Report Posted March 14, 2004 Vet ej om detta är rätt forum för min fråga !. Finns det nån som har bra tips på hur man blir av med hälsprickor, efter en lång tids anv. av milkängor. Eller är det bara jag som har problem med detta ? // Dansken Quote
Innuendo Posted March 14, 2004 Report Posted March 14, 2004 Dusha och blöt ner fötterna, fila dem med fotfil och smörj in med fotkräm. gör detta minst 2ggr i veckan för att hålla fötterna i god form. detta gäller särkilt om du redan har problem. se även till att byta sockar ofta. Quote
Laddslav Posted March 14, 2004 Report Posted March 14, 2004 Pröva Camferine, det fungerar jättebra och är speciellt framtagen för sprukna händer och fötter. Vårda på.!!! //Laddis Quote
Ibsen Posted March 15, 2004 Report Posted March 15, 2004 Testa att ha honung i sprickan när du går och lägger dig (om möjligt). Testa det för nått år sen och det funkade faktiskt ganska bra. Sen att mina fötter ser ut som Lego-klossar p.g.a. vanvård är ingenting att fästa sig vid just nu, det som inte dödar härdar (Om det inte dödar först) Quote
Karin Posted March 22, 2004 Report Posted March 22, 2004 Dusha och blöt ner fötterna, fila dem med fotfil och smörj in med fotkräm. gör detta minst 2ggr i veckan för att hålla fötterna i god form. detta gäller särkilt om du redan har problem. se även till att byta sockar ofta. På kvällen: smörj fötterna, trä på plastpåsar och ett par strumpor över. Förjävligt att sova i men det hjälper verkligen. Upprepa vid behov!¨ Quote
Recommended Posts