defacto Posted May 2, 2004 Author Report Posted May 2, 2004 50 platser kommer att åka... Packningen, ja västen vapnet, BatO (inkl. mat, vatten, am osv.) så landar vi på runt 55kg. Blir lätt mer med minor och pansarskott m.m. Lycka till! när får man reda på om man förlorar sin plats?? och vad fan händer då? Quote
Jarl Posted May 2, 2004 Report Posted May 2, 2004 Du blir förmodligen placerad i utbildningsreservern =( Quote
defacto Posted May 2, 2004 Author Report Posted May 2, 2004 Du blir förmodligen placerad i utbildningsreservern =( Alltså det här händer bara inte... Måste ringa och kolla om ja ligger i farozonen. Quote
AK-47 Posted May 9, 2004 Report Posted May 9, 2004 Vad innebär Beeptestet? man ska springa fram sen kommer ett "biiip" ljud och sen ska man springa tbax mellan linjer,och så ökar dom trycket hella tiden... Quote
Guest adde Posted May 25, 2004 Report Posted May 25, 2004 Någon som vet om vi som rycker in som Jägarplutonbefäl i jan 2005 kommer att få åka på testhelg?? Quote
defacto Posted May 25, 2004 Author Report Posted May 25, 2004 Någon som vet om vi som rycker in som Jägarplutonbefäl i jan 2005 kommer att få åka på testhelg?? Med största sannolikhet får ni göra det... Jag vet dock inte vad som kommer gälla för er men låter konstigt om ni inte har någon infohelg. Quote
KG_Berglund Posted May 25, 2004 Report Posted May 25, 2004 Det är väl normalt att längta. Själv är jag nymuckad från K4, det var en trevlig tid men inte särskilt tolig alla gånger. Speciellt fysisk tycker jag inte att utbildningen är, ni kommer klara den... Quote
Coakley Posted January 12, 2006 Report Posted January 12, 2006 Mönstrade igår och fick en preliminär tjänst som Jägarplutonsbefäl vid I19/Jbat Arvidsjaur ! Är så jäkla glad Nu väntas 1 ½ förberedelser . Kommer kanske inte ge 100% från och med nu utan fortsätta i vanlig takt och öka på när det är mindre än 1 år kvar. Någon som gjort tjänsten där och kan ge med sig av sina minnen, tips och erfarenheter? msn [email protected] ha det bra ! /Klaar Quote
Recommended Posts